See jamps on tüüdanud juba pikalt ja on olnud ju pakkumine,teha mereäärde, sadama juures, midagi vaimukat.
On öelnud arhitektid ja Tallinn, kultuuriseltsid - et see tikutopsile seljakoti lisamine rikub kogu varem planeeritu, vaate ja oleku Vanalinnas. Pealegi oleks aeg hakata sellisel juhul võtma vastutusele ametnikke - kes on andnud riiklikud rahastused piirkonna korrastamiseks ja nüüd ebaõnnestunu(tuleb nii välja) lammutamiseks, raha ei ole pensioniteks ja puhkpilliorkestrile jne. Kaua see tatlik lahmimine kestab ?
Nüüd on plaanis Riigikogul ülesõita kõigist
https://www.err.ee/1608236211/...
Lõpetage see katku külvamine.
Huvitav tulemus, kas pole ? Kui Lõuna Eestisse oli vaja töökohti, seisis Tartu linn suurele tehasele vastu....
Kui tegemist poliitiliselt kasuliku äriga -Estonia , siis pressime ....
Lihtsalt haiged inimesed, räägite mingitest tühimike täisplaneermisest- kas teist üldse keegi mäletab kui Tallinn oli alla 300000 elaniku ? Ja Tallinnat ei jõutudki enne II maailmasõda väljaehitada. Seega need üksikud haljakud ongi Tallinna väärtus ja liikluse hajutamine mujale.
Või on lollakad, kes arvavad -teeme nö.5000 kohaga teatri ja tuleme rattaga teatrisse?
Estonia võib jääda omas ja mereääres korrektne - nn. Estonian Opera, kus oleks ka võimalik jäätantsu teha ja uuesti lisada ka korraliku variete, milliseks on seal ruumi küllaga. Pealegi on sinna olemas nüüd ja varsti, tramm kõikjalt ühenduseks, kruiisilaevadelt jalutamine jne.
Loodan, et Riigikogus tatikalik käitumine ei leia toetust.
Samasugune mekk on Tallinnal- kus veidrikud tahavad mingit rongiühendust Koplist Kristiine keskusesse teha:
1. Kristiine on saanud eksikombel ebaõnnestunud keskmeks ja liiklust segav kõigis suundades
2. Tegelik keskpunkt arendati omal ajal -Hipodroomi ja ka praegu on tegelik keskpunkt
3. Tallinna peatelg liikluses on nihkunud -Tabasalu-Rocca...- Õismäe-Mustamäe-Järve- Ülemiste- Smuuli viadukt ja Tallinna Ringtee ning lisandumas Väike Ringtee. See tähendab- et Rannamõisa tee -Tammsaare tee-S-Sõjamäe suund Peterburi mnt. on põhitelg ja vajab kiiret lahendust(unustatakse Maardu tihe seos Tallinna jt.piirkondadega) - olgu see lahendus siis kas rong-kiirtrammiga ja Järvevanas liitub raudteele ning edasi .......
Meil on kujunenud raiskamine planeeringutele igasuguste vahupintslite poolt
....
Mingil hetkel hõikas keegi - parim on trammiliin Kaubamaja juurest Rävala tn. ,Pärnu mnt. - milleks ja mis otstarve ?
Otstarve oleks kui - Sadamast tuleb ja seob teel teised trammiliinid - mööda Jõe-Pronksi-Liivalaia(praegu nõme tänav, kus mingi eriline ÜT teenindus, pigem puudulik ja kesklinna süda)-Pärnu mnt ning sealt mingu siis kasvõi Kristiine kaubakasse. Ka oleks aeg minna trammitee rajamisel - keset tänavat, üle - tänava äärsele , milline tähendaks kogu ÜT liikumist eraldi ristumisteta ning samas oleks võimalik siduda jalgrattateed.
Selline ettepaneks sai Narva mnt. liini rekkimise eel 1988.a.,vahiti tolles komisjonis nagu ahvile otsa ....
Siia toome näite - Kunstiakadeemia pidi saama hakkama uues kohas ja nüüd mõned aastad hiljem - e i o l e ruumi , vajab ümber ja lisaehitust.
Teine näide - miks peab olema Tartu linnas tühimikus rohealal laiendus mingile kunstimuuseumile ja raamatukogule kui Raadile mahuks kogu kunsti talletus ja vajadusel ehitus.(sinna ehitavad aga ilaselt elumaju.... ja kaklevad, kes aga neid jamasid korraldab vastutustundetult ning seda just äärmuses vaesunute sissetulekute arvelt läbi igasuguste maksude) .
Maade ünberhindamine - siin on ju KOV lausa mitmelpool ¨aakaleid, kes ootavad kuidas saaks elada soojal kohal ja kasutada raha loopides ning kehtestavad nt.laus liivamaadele metsas max. maamakse, põhjendusega - see on eliit -piirkond. Kuidas saab olla eliit-piirkond kui eliit on ostnud ja ehitanud , ka seadusi eirates , pääsud jõgede, järvede, mere äärde sulgedes. Siis nemad ka maksku tarbides oma eliitsust ja ümberhinnata tuleb selliseid saepuru sasse. Eesti on kujunenud pättide e-riigiks, milline paistab silma kui juhuslikult satud kuskile. Maa-amet ei tea kuidas kaardistamisel pole peal teed ja tegelikult on tee olemas juba 10 aastat või rohkem(pildistamine ju näitab..., millegipärast pealekandmine puudub ....) ning vahepeal on lisatud metsas ostetud kinnistule jagamisega teine maja ja kõrvale kolmaski.... Tee on rajatud aga nn.riigimaa kaudu - ja käib keerutamine siis - küll ikka Keskkonnam kaudu või KOV detailpl. vaadake jne. Pealeselle mahasõit peab olema saanud nt. toodud juhul pimedas kurvis, mahasõidu riigiteelt , kus bussiliiklus- kooskõlastuse . Aga Eestis on tehtud tatikalikud seadused - jookseb kõik umbe ja seni on ehitused valmis, mida lammutama ei pea ja keerutatakse siis - oli poolmun.maa , oli riigimaa aga läks üle .... , kõikjalt tuleb vaid ila copy-paste süsteemis.
On ikka maa, mida andnud 30 aastat juba varastada , jagub veel....
Aga, et Setumaal- Räpina jms., omavad need vandid 2 passi ning töötavad Eestis ja koju lähevad Eurodest pungil miljonäridena - ja nii igpäevaselt .... , seega tassivad valuutat välja ja saavad ka Eestist toetusi peredele ......jne.
Keegi ei saa sellele jamale piiri pandud. See ei ole see lubatud süsteem- kus on õigus oma pere juures käia, vaid Eestis on Eesti passiga ja Venemaale läheb Vene passiga, nad tuleks piiril läbiraputada ja puhastada , seda saab nimetada pigem võltsdokumentideks. Palju selliseid on ? Seda ei tea ju keegi - sest PPA töötajad tegid passe ....
Seega, tundub- kui Estonia läks põhja, nii ongi. Raiskamine on moes ja elu-rohelise aluse hävitamine , kusjuures rohelised on ka vahepeal mustad,