Aktuaalset
 
Avaleht
Rae vallast
Avalik foorum
Avalik foorum ID
Kasulikud lingid
Dokumendid
Saada kiri foorumi pidajale


Rae valla virtuaaltuur


Avalik foorum: vastused teemale
Lisa uus teema
Teema: Valgusfoor
Teemat alustas:
Anne 04. mail 2021 kell 12:36:59
Juba mõnda aega plingib Vaskjala külas Rae peatuses VALGUSFOOR! Täna sain foori juures tegutsevalt meesterahvalt teada, et see on jalakäijate pärast paigaldatud. USKUMATU! Pole muud, kui et loota nn "Somsist" (Lehmja tammiku) juurest alates tuleb neid riburada juurde igasse ülekäigu kohta. Samuti koolide, lasteaedade ülekäiguradade juurde. UHKE VÄRK!

 
Kommenteeri seda teemat
Vastus: Valgusfoor
Vastas:
Heigo 04. mail 2021 kell 14:22:32
Vaskjalas ehk külas on foor, Peetri alevikus on mitu foori, aga Jüris pole ühtegi.
Vastus: Valgusfoor ja liiklusohutus
Vastas:
sven 04. mail 2021 kell 19:16:00
Rae peatus- jah, soovituslik koht, pole kõige nähtavam kurv ja mitmed väljasõiduteed, oht olemas. Pole paha.
Teema algatajast päris täpselt ei saa aru- ülejäänud kohtades on märgid ja sebrad ning rahustussaared , bussipeatused on paigutatud nii, et nähtavus on õiges kohas ületuseks olemas.
Iseküsimus on- et Veetorni peatuses - pole võimalik rikkumata teise peatusesse, tee ületamine. On ju teada, et keegi ei hakka 200 m ringiga minema - ei Pangaautomaati ega ümberistumiseks teisele bussile.
Projekteerija tegi pasa maha selle osa projekteerimisel.
Sama lugu on eksitav -Jüri peatus - mis asub Ringteel ja tegelikkuses peaks olema/võinuks olla -Põrguvälja tee. See tähendab, et tollesse peatusesse minnes pole just kõige turvalisem- sest Ringidele on sõidukitel tee tõusule ja siis Ületuskoht jalakäijale. Pildi küla inimesed, kel varem oli parem ja võinuks Aruküla tee otsast teha tunnelina(maa reljeef võimaldas seda) Ringtee alt, kojukäik ja vana peatuse koht - nad isegi ei ilmutanud planeeringu arutelule. Mimoosid ootasid, siinkirjutaja käis muudatuste pakkumisega kohal, vald-maanteedeamet(laibaamet?)... naersid välja!
Seega, meie valda läbivad põhiliselt riigiteed(erinevate kategooriatega) ja ohutust saab tagada vastavate normatiivide järgi, Riigi-min.allasutus või valla tellimisel. Teatud lolluste ärajätmine laibaameti poolt, poleks ka sellist koormust Jüri lõigul(Aruküla suunalt). Tuletan siinkohal meelde- on suletud 2 väljasõitu otse - Lagedi(Tallinna) ja Kostivere(Raasiku,Aruküla puudutav- Peterburi suunale). Samuti Alavere-Peningi suunalt pole mõtet üle Kulli ja Lagedi liikuda Tallinna suunale. Eriti mõjutab praegune Ringtee/Peterburi tee mitmetasapinna ehitus, lisaks.
Liiklustihedust teedel ja Ületuskohtade intensiivsuse ja ohutuse- mõõtmised peab tegema vastav amet.
Seega on põhiline - inimeste laiskus, osaleda planeeringute vaatlusel ning omapoolsete ettepanekute esitamine- siinkohal küsimus - kus on külaseltsingute asjurid- nohuninad? See on teie koostöö, mitte hilisem - Oeh! meil on nüüd foor .... Ja heietamine.
Jüris pole otseselt foori vajadust, samas peaks aga olema Kirikukopli piirkonnas paremini kasvõi Valgustahvel: Tallinna , suunaviitega kiriku kõrvalt Ringteele otse ning Ringteel viide kahelpool, pealesõitudel Valgustahvliga ja suunaga - Aruküla/Raasiku ning Jüri-Aleviku tee pealesõidul - otseviit edasi - Aruküla/Raasiku.
On üsna sagedaks saanud suurte rekkate ja rasketranspordi liikumine läbi Jüri. Riigigümnaasiumit ehitama pole hakatud veel ja kui hakatakse, on pääs olemas Ringteelt-Statoili kõrvalteelt , otse objektile. Ja loodetavasti vald juba seab piirangud ehitajale, et raske-ehitustransport ei hakka liikuma Aleviku teel ja Jürisse sisse.
Võimalik, et RG valmimisel tekib vajadus uue Ülekäigu järele - praeguse Hooldekodu suunal -sealt otse Jüri Spordikeskuse juurde ja see peaks olema sellise intensiivse spordirajatiste juurde pääsuks , Valgusfooriga.
Vastus: Valgusfoor ja liiklusohutus
Vastas:
sven 04. mail 2021 kell 19:16:00
Rae peatus- jah, soovituslik koht, pole kõige nähtavam kurv ja mitmed väljasõiduteed, oht olemas. Pole paha.
Teema algatajast päris täpselt ei saa aru- ülejäänud kohtades on märgid ja sebrad ning rahustussaared , bussipeatused on paigutatud nii, et nähtavus on õiges kohas ületuseks olemas.
Iseküsimus on- et Veetorni peatuses - pole võimalik rikkumata teise peatusesse, tee ületamine. On ju teada, et keegi ei hakka 200 m ringiga minema - ei Pangaautomaati ega ümberistumiseks teisele bussile.
Projekteerija tegi pasa maha selle osa projekteerimisel.
Sama lugu on eksitav -Jüri peatus - mis asub Ringteel ja tegelikkuses peaks olema/võinuks olla -Põrguvälja tee. See tähendab, et tollesse peatusesse minnes pole just kõige turvalisem- sest Ringidele on sõidukitel tee tõusule ja siis Ületuskoht jalakäijale. Pildi küla inimesed, kel varem oli parem ja võinuks Aruküla tee otsast teha tunnelina(maa reljeef võimaldas seda) Ringtee alt, kojukäik ja vana peatuse koht - nad isegi ei ilmutanud planeeringu arutelule. Mimoosid ootasid, siinkirjutaja käis muudatuste pakkumisega kohal, vald-maanteedeamet(laibaamet?)... naersid välja!
Seega, meie valda läbivad põhiliselt riigiteed(erinevate kategooriatega) ja ohutust saab tagada vastavate normatiivide järgi, Riigi-min.allasutus või valla tellimisel. Teatud lolluste ärajätmine laibaameti poolt, poleks ka sellist koormust Jüri lõigul(Aruküla suunalt). Tuletan siinkohal meelde- on suletud 2 väljasõitu otse - Lagedi(Tallinna) ja Kostivere(Raasiku,Aruküla puudutav- Peterburi suunale). Samuti Alavere-Peningi suunalt pole mõtet üle Kulli ja Lagedi liikuda Tallinna suunale. Eriti mõjutab praegune Ringtee/Peterburi tee mitmetasapinna ehitus, lisaks.
Liiklustihedust teedel ja Ületuskohtade intensiivsuse ja ohutuse- mõõtmised peab tegema vastav amet.
Seega on põhiline - inimeste laiskus, osaleda planeeringute vaatlusel ning omapoolsete ettepanekute esitamine- siinkohal küsimus - kus on külaseltsingute asjurid- nohuninad? See on teie koostöö, mitte hilisem - Oeh! meil on nüüd foor .... Ja heietamine.
Jüris pole otseselt foori vajadust, samas peaks aga olema Kirikukopli piirkonnas paremini kasvõi Valgustahvel: Tallinna , suunaviitega kiriku kõrvalt Ringteele otse ning Ringteel viide kahelpool, pealesõitudel Valgustahvliga ja suunaga - Aruküla/Raasiku ning Jüri-Aleviku tee pealesõidul - otseviit edasi - Aruküla/Raasiku.
On üsna sagedaks saanud suurte rekkate ja rasketranspordi liikumine läbi Jüri. Riigigümnaasiumit ehitama pole hakatud veel ja kui hakatakse, on pääs olemas Ringteelt-Statoili kõrvalteelt , otse objektile. Ja loodetavasti vald juba seab piirangud ehitajale, et raske-ehitustransport ei hakka liikuma Aleviku teel ja Jürisse sisse.
Võimalik, et RG valmimisel tekib vajadus uue Ülekäigu järele - praeguse Hooldekodu suunal -sealt otse Jüri Spordikeskuse juurde ja see peaks olema sellise intensiivse spordirajatiste juurde pääsuks , Valgusfooriga.
Vastus: Valgusfoor
Vastas:
Anne Rentel 04. mail 2021 kell 21:06:23
Sealgi on ülekäigurada! Ja pole aru saanud, kus see suur kurv on? Julgen väita, et valla piires on hulga ohtlikumaid "sebraga" märgistatud paiku. Muidugi on see ohutuse mõttes ju tore, aga... ikkagi üllatav koha valik.
statistika