Aktuaalset
 
Avaleht
Rae vallast
Avalik foorum
Avalik foorum ID
Kasulikud lingid
Dokumendid
Saada kiri foorumi pidajale


Rae valla virtuaaltuur


Avalik foorum: vastused teemale
Lisa uus teema
Teema: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Teemat alustas:
Voogav 15. mail 2020 kell 22:27:05
https://www.err.ee/1090485/maa...

Millisel viisil püütakse pappi saada ja blondiine luua :
1.täna meedias, raadios tuli välja - esimene tahe oli 45 min tunnist teha 25 min, siis sai PPA jala ette aga järgnevalt tehti ettepanek- lühendame 10 min. sõidutundi.
2.järgmisena narr põhjendus - eksamineerija jõuab hinnata küll....Kohutav, tähtis pole, et eksamineerija jõuab vaid- oskus millega väljub. Plaaniliselt soovitakse ametnike poolt suvepuhkusi kasuatamata saata igakuiselt 850-1100 uut, teele A ja B lubadega.
*** Mis siis kui need 3000 saavad 1,5 kuud hiljem oma load ja normaal tunni kestvusega?!
Mõni aeg tagasi, peeretati just- et tunde on vähe ja tuleb luua võimalusi suurendada mahtu ja kes võiksid juhendajad olla.

Maanteedeameti segast käitumist iseloomustavad ilmselt teatud kujud,kes seal palgal.
Suurimad möödaminekud on ühe pugejalik käitumine omalajal mobiiltelefonide kasutamise osas(....vaatame, las võetakse keelav seadus harjumiseks....) ja politseist lahkudes pensionile, unustas üldse oma ütluse. Nüüd oleme kuulnud meedias ohkimist, kuidas inimesed ei tea, et roolis ei kasutata ja õnnetused....

Järgmisena, jalgratturitele liigsete õiguste andmine, milline toonud piisavalt õnnetusi. Lisaks on segadus õigustega kõnniteel ja kergteel. Jalakäijad asuvad alevikes tavaliselt kõnniteel, kuid ratturile on antud sama õigus tänavat ületada ja kergteede piirkonnas pole pandud keeldu maanteel sõitmisele(väljaarvatud grupisõit-treening), kusjuures ratturid sõidavad maanteedel ja kergteelt jalakäijate kohas ratturi õigusega võiks siis pööret tegevale ratturile teine rattur(läbi sõita) ...?
Nüüd on sellesse sousti liidetud aina igasuguseid liikureid , tundub- et jalakäijatel automaatselt kohta pole.....
LS järgi tuleb veelgi huvitavam fakt välja, et jalgsi võiks samuti sõiduteele märgitud jalgratta või kergtee?! , jalutada ....
Misasi on kergtee - otseselt sellist definitsiooni polegi LS
Lugege LS läbi ja vaadake - mitmes kohas ja palju kordi viidatakse jalakäijatele, ratturitele ja siis lisaks muudele junnkärudele, mida soovitakse käsitleda ehk arusaamatuste loomine võrreldes kunagise lihtsa Ratturi ABC ,Jalakäija ABC ning Liikluseeskiri ,millisele oli alati lisatud eraldi väljaantav Kommenteeriv kogu.
Kui EV ajal on vahetunud ilmselt 3000 politseinikku, +täna ühe mütsi all olev piirivalve .... teadmata arv. Lisame siia kpajp- kohtunikud, pr., adv., jur. ja üks p ..... (jääb üle ?:)). Need on kõik tõlgendajad.
Maanteedeametis ja nende hooldusinseneridel piirkondade lõikes, alati ei adu - mis ja milleks.
Saan selle kohta lisada ühel päeval näite, ükskõiksus!(kiri vastusena).
Seniks toome näite Jüris, kus Grossi kpl. juures Aruküla teel nii Tiigi tn. suunalt kui vastupidisel , mõlemal juhul kasutab LIINIBUSS seda teed ja poe parklasse sõit või väljasõit - tee pole nähtav ja ohtlik. Et see lõik on reguleerimata keelavate Peatumine-Parkimine, L-märkidega, näitab peakuju....
COOP juures sai Aruküla teel olukord lahendatud mõne päeva jooksul peale tollast peadirektorit kurssi viies, kes varsti sealsest ametist lahkus ja jättis viisakalt antud ameti kommenteerimata.
Milline on siis riigi statuutides suhtumine - .... teate, saatke meile e-postiga .... nagu teema alustuses , töötaksid selles ametis juhuslikultj-load saanud või tölplased?(loe: meie oleme head lapsed, vaatame, saades palka ja me ei näe sõites autoga ühtki viga ja esildise tegemise vajadust...) . Selliseid võib ju nimetada eestikeeles selgrootuteks, kuidagi palju on neid ühiskonnas. Mõni ametikoht on aga seotud vägagi inimeludega ja väga täpseid analüüse ei näe kuskil- EV , Liikluse =0 peaks olema 1993.a. (siis hakkas lisanduma hulgi sõidukeid) ja tabelis peaks olema kategoriseeritud juhtide vanus, kategooriad, joobes,raudtee ületused, ratturid, jalakäijad, tsiklid jm. juhiluba mittevajavad kuid kergteel-jalakäijatega segamini lubatu, tehnika.Samuti mitu ühikut aastas oli busside,raske, kergsõidukite juurdekasv. 1993.a. = 0 , peaks olema ENSV IME perioodi keskmine samades numbrites. Seda tabelit ei peaks otsima ja ise liitma ning lahutama - meil on e-riik üle 20 aasta ja tublid ametnikud ?!
Veel lugege LS - püüdke lahendada mõistatused: sõidutuled, lähituled, parktuled,ääretuled, kaugtuled , udutuled ... jne.
neid liike on külvatud aga lahendused segased- sõidutuledega võib sõita valgel ajal ja ei pea põlema ääretuled ega numbrituled nähtavuse korral(milline on valge aeg Eestis - möödunud talvel sadas üle 6 kuu järjest vihma või mõni aasta tagasi,kui keset talvepäeva tuiskas(ka valge aega ja lausa valge oli) ja lisaks võib sõita valgustatud alal....
Eelpool kirjeldusel ei sätesta LS , et tagatuled peavad põlema ja nii ongi nüüd mindud libeda kubeme taktikale - iga 5-s sõiduk ja ka veokid , liinibussid , tsiklid - tagatuled enam ei põle ühelgi ajal. Ametites on loodud tatikalik tapmiskultuur , milline süveneb . Lisame siinkohal- et sõidutulede sisselülitamisel ei põle haagisel tuled. Osa võib olla on ühendanud udutuled sõidutuledeks ja keegi ei saa enam aru ,mis toimub. Samas on tarkpead mõelnud välja otsuse - ülevaatust ei saa läbida kui juhipoolne aknaklaas pole avatav - no elektroonika võib ju ülesöelda ja milline on sellest turvaoht - seda ju pole.
Mis on siis ääretuled (park?)- selline nimetus pigem viitab normaalsuse juures,et tegemist on bussidel,veokitel,trammidel jne. kogu pikkuse osas ja s/a oleksid nagu dubleerivad suunatuled.
Lugege kokku LS kõik punktid mis puudutavad tuledemängu ja vaadake , kas päev läheb enne looja....
Mõistetes neid ei leia ja ei leia ka täiendatud seaduses - misasi on siis akuga tõukeratas-. -jalgratas jne.
Liikluseeskiri peab olema ju väga selge ja konkreetne, võimalikult lühike. Ja jõuame algusesse - teeme tunnid lühemaks ja laseme saasta liiklusesse?
Kehtiv seadus
https://www.riigiteataja.ee/ak...

*** parim näide mõistetest : numbrituli- on tuli , mis valgustab taganumbrit
p.s. see selgitus on autojuhiks õppimisel, kooliõpiku sisuks- mitte LS
muidu võiks panna- registr.nr. definitsiooni samuti - asub ees või taga ja valgustatud või valgustamata kujul:), irw:)
 
Kommenteeri seda teemat
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile ja kütuse hindadest
Vastas:
kevadiselt 16. mail 2020 kell 22:29:33
Lubatud dokument , igaüks võib arvamuse kujundada ise

http://www.raekodanik.ee/downl...

nagu "tikutopsidest" laotud ringid , milliste segipaisatud kivid paiskunud tee põhiosale, lõhuvad s/a rehve (korraldaja amet nimetab seda liikluse rahustamiseks ?) ja põhiline on- pidevalt on tööd nende ringide korrastamisel ....
-----------------------
Kütuse hinnad- kui vaht, vaht, vaht tõde oleks, poleks see kütus kallim :) ja nii võiski tõdeda- et Lätti ei pea sõitma, võib sõita ka Keila - kus oli päeval juba 95 hind 1.11.... ja miinus(-) püsikliendi soodustus 5 senti liitrilt teatud teistel operaatoritel
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
vaane 27. mail 2020 kell 21:40:54
Tulemused

https://www.err.ee/1094596/tan...

Mida vähem õpid, seda parem tulemus:) , nii on võetud siis kokku saates
https://www.err.ee/1090493/maa...

On ju riike ,kus polegi juhiluba vajalik, teeks Eestis ka nii - üks koroona korraga ja alustaks siis puhtalt lehelt kui veel keegi alles
Vaadates seda kokkuvõtet, lubade tagasiandmist(lugeda nii...)
https://www.err.ee/1092480/pol...

Oleks huvitav teada, arvukus Rae vallas lubade toetuse projekti jooksul, järgnevalt seadusega pahuksisse minejaid ?
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
seadus 05. juulil 2020 kell 23:42:50
Betlem on kommentaarides märkinud , et Helme -Vaher ´i saamatus järgnevas loos
https://www.postimees.ee/70093...

Saamatus on tegelikult - kui kaamerad pandi :
Reform., ja Isamaaliit(+Respublica)- justiits.min, maanteeamet
Tänane saamatus -
Isamaa- justiits.,
Maanteeamet - reformi täis veel(kus tuleb aina parandusi seadustele - kuidas jalakäijad vähem saavad jalakäijad olla ; kuidas jalgratturid kiiremini surma saaksid; kuidas sai mobiilide kasutamisel tava roolis(Vane kui oli veel politseis viimaseid päevi enne maanteeametisse....)jne.
PPA - pugemine maanteeametile ehk nokutamine(kaasanoogutus kõiges) - kui siin mõni tahab vastu vaielda , siis siinkirjutaja PPA olles siseinfos kirjutatu lekitati Maanteeametis siis juba töötanud Vanele, kes julges vastata midagi taolist ühele ülemale: politseis on siis ilmselt l ... , keda tuleks harida... See info tuli minule, sest too ülemus polnud sellest loost puudutatud ja sellest päevast ma nimetangi , kõik rumalused maanteedeametis ehk siis vanelik suhtumine. Võibolla on seal liialt pensionäre palgal? Vajaks puhastamist, võiks küll Majandus-komm. minister täna puhastusele võtta.
..........
Helme ei puutu abs. antud tegevusse,
Betlem peaks olema Isamaa pooldaja ? ja ei saa arugi et juhtlõng on oma just.min. käes , kes on Politseikindral ja Isamaa liige

Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
kahju 10. juulil 2020 kell 22:00:39
https://www.err.ee/1110244/tar...
https://www.err.ee/1110569/lii...
Eelnevas kahes teates saamegi teada kui ohtlikud on need"tsiklid" kõnniteel ja kergteel ja ka sõiduteel.
Sellele jamale anti roheline tee ja lõplik seaduste osa alles ilmumas. Kas seni saab üldse lubada liiklusesse omavoolset käsitlust? Seega on süüdi puhtal kujul Maanteedeameti juures töötavad "eksperdid" nagu ka naelrehvide keelamine (vaadake, Tartu magistraalil , Kose juures - kus hea Eurorahadega laristada miljonitega, meetritega kiiresti saadavat tulu ja peamine- kas eelnev kvaliteet on sitt või põhisüü naelrehvidel, üks on kindel- analüüsi ei avaldata ja magistraal on ju alles valminud....)

Korda püütakse majja seada veapunktisüsteemiga ehk siis e-bürokraatiaga.
On tore , et Gunnar on Bonnis õppinud(ilmselt maksis see talle palju?, mitte riik ei tasunud ? ), mõtteterad on aga kahjuks täisbürokraatia
https://ekspress.delfi.ee/aree...
Igal liiklejal on niigi olemas register rikkumiste kohta ja sealt on näha patustamine - kui lastakse integreerumisega idioodid koolist liiklusesse ja võimalik, et KOV toetavad lubade saamist. Milleks siis Psühhokliiniku asemel eraldi riskiregistrit pidada? See on üks soojade kohtade loomine ja tulemus on pläägu-pläägu....
...............

Muuseas- ka Jüris on kasvatustöö nõrk - Ületuskohad võivad olla eesõigusega, see ei anna aga õigust sõita sõidukile ette täiskiirusega ja ettevaatamata.
Kahjuks on tatiklusel - meil on õigus!, tulemiks - et õigusega pole midagi pealehakata.

EV seadustes pole asjaomased seadustanud - et eesõiguse kasutamisel tohib Ületuskohtadel ükskõik millega liikudes , liikuda vaid Jalakäija kiirusel !
Eriline õudus on vaadata klappe peas ja peakotid, kusjuures tatikalik suhtumine oma sünnitatud lapsesse- tõukab käru kiiresti teele, on ju õigus !
Kuid igal eeskirjal on kogumine normaalsel inimesel , mitte tatikal , mõtlemisvõime - ma veendun ohutuses ja teen ennast arusaadavaks ; klapid ja kotid peast /vasakule,paremale vaatamiseks/

ERR.ee puudub AK või lastesaadete vahele näidatav reklaam- Ohutus liikluses! Augustis on kella 21.00 juba pime tegelikkuses , HELKURITEST hakatakse rääkima oktoobris! Saamatud või sitapead?

Hoopis hulluks on kujunenud päevatulede kasutamine varem kehtinud lähituledega sõitmisest päevasel ajal.
Igapäevaga kohtab aina rohkem liikluses - kus tuled üldse ei põle ja ka välismaalaste hulgas nii s/a kui veokid, haagised.

Jõudu Maanteedeametile ja suurtele ekspertidele aina juurutamast bürokraatiat, segadust , võtmaks mõttetuid punkte vastu seadustesse ja ohkida - meil on nüüd suurem kui Teil! Ja 5 aasta pärast märkida , on tulnud langus, me oleme saavutanud .... Mitte sittagi pole saavutatud , on vigased ja surnud.
Kui te arvate, et tööd on vähe - siis minge põllumajandusse maasikaid , kaalikaid , kartulit korjama ...- see on ka parem kui istuvad pensionärid, terviseks ja ......, aitab aju vereringele kaasa
....................
Tsiklimehed panevad üle kolme rea diagonaalis , peaaegu risti ja vasakpöördele 3-e ritta, kõigi eest läbi- näitamata suunda! Laveerides sõidukite vahelt. Siin jääb loota, et kängururauad puhastavad tee ja kutsuvad neid mõistusele.
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
liiklus 13. augustil 2020 kell 20:08:13
Tulede kasutamine liikluses

ENSV ajal 01.jaan.1987.a. jõustunud LE , prg.19.1 – saad teada, et kehtis lähitulede kasutus
Eesti Vabariigi ajal muudeti 1994 .a. LE , prg. 148-153, siis juba mindi solkimise teed
...järgmine muutus toimus 2001 ja kehtis LE kuni Liiklusseaduse vastuvõtmiseni 2010.a.(?)või 2011 jõustus...
.... Liiklusseaduse järgi 2011.a. kehtib selle prg.40, kus on märkimata – mida tähendab valge aeg ja sätestab päevatulede kasutamise ning kohustus lähitulede kasutamiseks eemaldatud.

Nüüd on siis saabunud aeg, kus igaüks arvab - mis on valge- või pimeaeg. Tõlgendatakse suva ja aeg nii ilmastikust kui ajaliselt muutub - päev lüheneb. Sõidetakse üldse tuledeta. Mis amet see küll on , kes katsetab või soovib omale saada nimetust -laibaamet?
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
mõte 15. augustil 2020 kell 22:11:48
Avati Võõbu kiirtee, mis on selles head ? Tegelikkuses on headus - kvaliteet- maantee.
Ülejäänu on kahjuks miinused nagu varem -Viitna, Mäo = nn. külade ja linnade vaatamised jäävad ära, külastused ja raha sissetoov väikeäri sai löögi. Kahjuks kihutavad ka Ekskursioonibussid mööda, kellele loeb aeg(sisse-väljasõidud, kilometraa¸,kütus ) - on ju bussidel KAARDID, kus arvestuslik sõiduaeg on piiratud. Kiirtee ääres pole ka kusemise kohti WC-ga ja varem oli kohvikuid jmt., kus ka jalgasirutada.
Reporteri vestluses tuli välja - hurrraaa, Sämmi on alles ja nagu ta ütles, möödaviik vähendas kliente 10 aastat.... Keegi ei adu, et Eestis on see Elutöö! Keegi ju äri vähenemist ei korvanud!
Mis nüüd siis - tänu Mäo ja Võõbu lõik(7 min kiiremini), saadakse Tartusse kokku ehk 10 min kiiremini ja kogu planeeritu , vist aastaks 2035, saame oletatavalt 15...20 min varem Tartusse(120 km/h). Mida see annab? tohutud miljonid ja hilisem korrastus(tänased asfaltkatted ei pea niigipalju kui sotsialismiaegsed).
Maanteedeamet on aga ise olnud vahepealsel(kui ei luftita mõnda uut objekti ....)ajal seisukohal, et 90 km/h on piisav ja ajavõidud on tühised - pigem tuleks valida , elu.
Tallinn-Tartu või Narva, Pärnu - maanteel kiiremini kohale - on asjatu ja Eesti kontekstis mõttetu. Eestis tähendab kiirus punktist A...B , vajadust 50 km raadiusega, saada tööle 10 min(kuna ühistransport on siiani puudulik, ka rongid... ja vähendada saasta, müra, üleparkimist, jne.) linnades. Kõikidelt kõrvalasulatest püünele pääsemiseks tuleb päevas piirkonna elanikel läbida KÜMNEID kilomeetreid päevas(saast, müra ja alevikes ohu suurenemine, nt.Rae vallas Lagedi väljasõidu sulgemine otse S-Sõjamäe suunale, et Tallinna Kesklinna mitte läbida- kasutavad kõik Raasiku-Aruküla kandist tulijad läbisõitu Jürist või läbi Rae).
Analüüs puudub - kuipalju tegelik kahjum on nö.paiksele kinnistuomanikule, elanikule(tervis, valgusreostus floora ja fauna, kodaniku tarbeks) jne., müra, saast....
Lisaks on just eespool vajalikkusest märkinud , et 50 km kauguselt saaks saaks tööle 10 min. - näeme Rae valla piires- Peetri, Lehmja vahemikus - ka kallile Tall.-Tartu trassile pigem jääv kiirus 50....90 km/h ja see minimeerimine on tehtud kohustuslike kogujateede ärajätmisest ehk valesti teede ja asustuse vahelised valed ühendused(Tallinna Väike-Ringtee on ehitamata, kui kunagi Tallinna abilinnapea üks poisike A. teatas- see pole vajalik Tallinnale, Rae vald aga polnud ettenäinud (Kulbas) vajadust isamaalaste poolt teise, nende endi nõüde(tulevad paneku keskused, irw:)) kehtestamise raames ehk siis kinniste silmadega kassid. Puuduvad ju trassi ületamiseks paljutargutatute poolt nõutavad ja vajalikud Ülekäigu kohad peale Mõigut kuni Lehmjani - vajadus vähemalt 3 kohta(seni kihutavad lapsed ja täiskasvanud üle barjääride ning Maanteedeameti poolt lubatud(seda möga tõlgendatakse nii nüüd ja järgmisena on see amet oma punktisüsteemiga jälle peeretamas....) ilma tuledeta kihutavate sõidukite vahelt(valge ja pimedaeg on määramata, kuigi Eestis on selline aeg võrdne vähemalt 7 kuu -sügise ja talvega).
Milline oleks olnud Maanteedeameti osa lisa-pealesõitude keelustamiseks Tartu trassile - Nõue, KOV ja LOV Tal., pidanuks arendama sellesama V-Ringtee. See oleks koheselt muutnud valutult projekteeritud küla hilisemaid valusid tekitamata.
Kui vaadelda Harku vallas , Paldiski ja Klooga maanteega toimunut - siis rekonstrueeritud teedel vähenes liikluskiirus - 40....20 km/h ja lisaks Möödasõidu keelud, mahasõitude puudumisel on kasutatud lisaks rahustusaarekesi(teeületajatel... samuti), millised on tee kitsendamisel ohtlikud ja kohtab tihti mahasõidetud toikasid, märke. Sellekohast analüüsi Maanteedeamet ei avalda. Ja nüüd kujutage ette saavutatut - Tallinnast Vääna-Jõesuuni tuksud 50 km/h(põhimärgistus ja liikluskaamera, möödasõidud pidevalt keelatud)- tipptunnil blondiinid roolis olles(maanteedeamet nimetab neid korralikeks liiklejaiks:)) segavad ja liinibussid lisaks ning muudavad kiiruseks 40 km/h .Nii veerevad seal päevast päeva 1000-d sõidukid ja kaotavad sellel ca 30 km Tallinna Kesklinnast alates aega rohkem kui miljardite eest Tallinn-Tartu lõpuks valmides , oma 15 min. kokkuhoiuga.St., Vääna-Jõesuust kulub töölekäimiseks , üks ots - 6,5 lühem Tartusse olevast, ajaliselt 1 tund - just, niipalju - kõikidest märkidest kinnipidades ja blondiinide standardist möödasõidu võimaluseta.
Muraste COOP juurde pandud kiirusemõõtja - see näitab ajuehitust , selle asemel oleks tulnud - teades poe asukohta , peatänavat uue koolimaja suunale elamukvartalitesse ning vastaspoolelt (nimetame Vääna, Vatsla, Sõrve külla) elamukvartalisse , planeeringusse lisada kohselt loodusliku maastiku ärakasutamine -tunnel jalakäijatele ning korrlaikud mahasõidud. Küsime , kes Harku vallas on võimul olnud - isamaalased ... Vahet pole, kas nad on parema või vasaku küljega , kuid lombakaid ettevõtmisi on nad korraldanud palju , mida võib nimetada ka raiskamiseks ning samas kontekstis on see olnud jälle hea kirp püksisääres - nii seal kui siin , aina ehitame ja võidame hääli. Kummaline, miks see nägija - valija , hiljem hakkab nõudmisi esitama teisele valitsejale ?! Ja siis on kohe muutust vaja või nimetatakse saamatuseks?!
Seega ei ole Tartusse saamine 180 km lõigul , vähendamine 30 km(?) teekonda ja 15 või 20 min , mingi saavutus - kriiskamiseks. Korrektne rongiliiklus tagab samuti ja turvalisemalt 1,5 tunniga (elukohad, alevikud on peatustes) ja paljukiidetud RAIL B.- on nii äge projekt , et kunagi sepistajad ütlesid - Tartust tulete Pärnu rongile ja aidaa Euroopa :) . Siinkohal oli vist tegemist täisintegreeritud lollidega, sest lihtsam on siis tõesti Tallinna ja lennukiga maailma või ka Tartu lennuväljalt.
Imekspandav, kuulates neid rääkijaid - tundub nagu vennad Grimm muinasjutuvestjad ja mõeldes- ise saades võrrelda eelmise riigi 30 ja nüüdse riigi 30 aastat , mida nemad võrdlevad? Sravnivajet huija s paltsem ? Net, takovo podhoda.
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
Heigo 15. augustil 2020 kell 23:30:23
Heade kontaktide linna jõudes on võimalik Covid saada 10 minutit varem kui enne. Asi seegi.
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
alusetu 06. septembril 2020 kell 22:12:38
https://www.err.ee/1130267/eri...

Millest selline kiirus, väga vajalik lubada kiirelt liiklusesse- ...on lisandunud uus väide eelduseks - edaspidi võibki lühemalt ...

Kas odavneb nüüd eksam ?
Võin on tegemist järjekordse nipiga- hiljem kunagi hea hinda kõrgusesse tõsta

Kuidagi märkamatult on koolitajatele ja ka riigi koolidel tekkinud õigus muuta tunni pikkust - selle kohta on ütlus: vahetunni eest ju palka ei maksta pedagoogidele(riigi koolides, haridussüsteemis, vähendatakse 10 min tundi(-e) ehk kõigil on õigus ..... toota.).
Seda saab nimetada automaatseks palgatõusuks?!
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
küsimus 09. septembril 2020 kell 11:28:01
Oleks huvitav teada arvamust s/a juhtide ja jalakäijate poolt, kas eile 08.09.2020.a. peale kella 19.00(mõnes kohas ka varem) Tallinn-Jüri piirkonnas oli päevaaeg?(küsimus tuleneb "laibaameti" eeskirjade ebatäpsusest). Päikese loojumise aeg sõltumata ilmast on 20.00 paiku.



Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
jätk 11. septembril 2020 kell 00:00:12
järgmine küsimus - miks omal ajal kehtestati lähitulede kohustus ja vastus lihtne: oleks igal ajal nähtavus, klassifitseerimata vööndiaeg või +1 või nüüdne euroopa tatikalik päevatuled(milline on päeva mõiste peale loojangu või päikesetõusu, on mingi kellaaeg?!).
Lähituled tegid nähtavaks nii sajus, udus, päikese tõusu või loojangu ajal teatud kellaajal pimestades ning tuisus.
Nüüd päevatulede kasutamine EI TEE nähtavaks ka valgustatud alevis või siis määratlemata päevaajal(valge ja milline on valge aeg , tuues möödunud aasta näiteks -alates august kuni tänavu märtsini oli maa ja taevas sama värvi). Lisaks päevatulede puhul tagatuled ei põle või osa blondiine(juba küllalt suur hulk) ei lülita üldse päevasel ajal valgustust sisse või sõidavad ühe poole valgustusega nagu tsiklid teel. Kõik eelnev on märge - Eesti ilmastikuoludest, milline on pigem eritingimus ja vajaks kohustust pidevalt lähituledega liiklemist.

Küsitledes mõnda tuttavat jalakäijat kõrges eas ja hoiatades - sa ei pruugi tulesid näha ja võimalik jääda rataste alla , oli ehmatus: mis ajast võib nähtamatult liigelda ja miks Eestis selline laibaamet, kus lastakse tingimusi halvendada?
.........................
Siinkohal tooks näite targutamisest - juht peab valima kiiruse vastavalt teeoludele ja ilmastikuoludele ja küsime - miks ei valinud(erikoolitus). Targutajaks on tavaliselt üks mees ja naispol. TV-s kui tavakodanikega tegemist. Ja lugege pildi all olevat teksti - vesiliugu.....
https://www.delfi.ee/news/paev...
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Vastas:
mõtlemist 12. septembril 2020 kell 20:16:14
Eestis pole analüüse meedias eriti avaldatud, miks? Lugege e-riigis ise kuskilt otsides? Kahjuks pole sel kasvatuslikku mõju.
Armastatakse võrrelda kord Ameerikaga(siis kui räägitakse töölkäimisest 200 km ....), õnnetustest igakord Eestis erinevat = 0 aastat aluseks võttes, mõnes osas Skandinaaviaga ja kuidas vajalik.
Samas on Soome, meie naaber hädas ka meie kulguritega:). Neil on vähemasti pühendatud meedias tähelepanu. Meeste olulisus on ka neil kõikides liikluses rikkumistes, kuskil veebis lugedes on toodud välja numbrid 2012....2014.a. ja 1/3 on umbjoobes noored 15...24 aastased.
Iga 140-s oli alko jääknähtudega ning 770-s umbjoobes.
Kord korraldavad meil 1,3,5,7,10 aastakute plaane- ja kõiki täidetakse :), pigem töötab see nende väljamõtlejate hüvitise ja kiidu saamiseks. Olukord ei parane ka selles osas.
statistika